3D – მოძრავი დიზაინი

წარმოგიდგენთ 3D მოუშენ დიზაინის ონლაინ LIVE კურსს სადაც შევისწავლით CINEMA 4D-ს საფუძვლებს. კურსის განმავლობაში მოცემული რა სცენებიც არის პრომოში და სილაბუსში მაგ სცენებს ავაწყობთ. იქნება ინდივიდუალური დავალებები საბოლოო პორტფოლიოს შესაკვრელად.

900₾

1300₾

ისარგებლეთ 0%-იანი განვადებით

თვეში 75 ლარად

3D – მოძრავი დიზაინი

წარმოგიდგენთ 3D მოუშენ დიზაინის ონლაინ LIVE კურსს სადაც შევისწავლით CINEMA 4D-ს საფუძვლებს. კურსის განმავლობაში მოცემული რა სცენებიც არის პრომოში და სილაბუსში მაგ სცენებს ავაწყობთ. იქნება ინდივიდუალური დავალებები საბოლოო პორტფოლიოს შესაკვრელად.

900₾

1300₾

ისარგებლეთ 0%-იანი განვადებით

თვეში 75 ლარად

რატომ ჩვენ ?

წვდომა ჩვენ დისქორდ სერვერზე სადაც ჩატარდება ლექციები LIVE-ში. ლექციების გარდა დახმარება ნებისმიერ დროს და რჩევები მენტორებისგან

შესწავლა დეტალურად. თითოეულ თემატიკას რასაც შევეხებით შევისწავლით იმ დონეზე რო პრაქტიკაში შეძლოთ გამოყენება და როგორ მუშაობს ტექნიკურად კარგად შეისწავლოთ

კურსის განმავლობაში იქნება ინდივიდუალური დავალებები და საბოლოოდ მივიღებთ პორტფოლიოს. პორტფოლიო აუცილებელია იმისთვის რომ დავსაქმდეთ

დონე

დამწყები

კურსის პერიოდი

12 კვირა

ლექციის დრო

90-120 წუთი

გრაფიკი

კვირაში 2-ჯერ

რას შევისწავლით

3D მოდელირება

3D მოდელირება ერთ-ერთი მთავარი კომპონენტია 3D მოუშენ დიზაინში, იმისთვის რომ ვიყოთ სრულყოფილი 3D მოუშენ დიზაინერი უნდა შევძლოთ ილუსტრაციების და ფოტო ნიმუშების 3D-ში გაცოცხლება

განათება & ტექსტურირება

რა თქმა უნდა ჩვენ შექმნილ მოდელებს არანაირი აზრი არ ექნება თუ მას არ ექნება მატერიალი (ტექსტურა) და განათება, განათების საშუალებით ჩვენ შეგვიძლია კონკრეტულ დეტალებზე გავაკეტოთ აქცენტი და შევქმნათ სასურველი ხასიათი. ხოლო მატერიალებით ვაკონტროლოთ როგორ იმოქმედოს განათებამ ობიექტზე.

ანიმაცია

რა თქმა უნდა არაფერს არ აქვს აზრი თუ მოძრაობაში და დინამიკაში არ გვექნება ჩვენი ობიექტები. ამისთვის საჭიროა ვიცოდეთ ანიმაციის პრინციპები და ის მაგიური სქილები რაც ხდის 3D მოუშენ დიზაინს ეფექტურს.

მოგრაფი & დინამიკა

მოგრაფის გარეშე 3D მოუშენ დიზაინი თითქმის წარმოუდგენელია, თანამედროვე მოუშენ დიზაინში ძალიან ხშირად ვიხილავთ ისეთ ელემენტებს სადაც მოგრაფი გამოიყენება. მოგრაფის საშუალებით შევძლებთ პროცედურულად ავაწყოთ ანიმაციები და გვქონდეს მასზე სრული კონტროლი.

რენდერი

რენდერი არის პროცესი რო გავიტანოთ ჩვენი შექმინილი სცენა ვიდეოდ ან სურათადად, მაგრამ ეს ესე 1 ღილაკის დაჭერით არ ხდება რომ სწორად გავიტანოთ ყველაფერი. ასევე შევისწვლით პასებად გატანას სცენის კომპონენტების რო შევძლოთ დამუშავება პროგრამებში როგორიცაა Photoshop & After Effects.

სილაბუსი

Cinema 4D Interface

ლექციის მიმოხილვა

3D მოუშენ დიზაინის მიმოხილვა. Cinema 4D-ს ზოგადი ფუნქციების და მუშაობის პრინციპების შესწავლა. პარალელურ რეჟიმში მარტივი პრიმიტიული ობიექტებით ავაწყობთ მარტივ სცენას

დავალება

ნასწავლი ტექნიკებით და პრინციპებით შეგეძლებათ ააწყოთ მზგავსი სცენა. დავალებაში იქნება მოცემული რო შექმნათ მზგავსი სცენა.

შესავალი პოლიგონებში

ლექციის მიმოხილვა

შევისწავლით ზოგად პოლიგონების პრინციპებს, მისი საფუძვლების ცოდნა აუცილებელია სამომავლოდ როცა მოგვიწევს 3D მოდელირებაზე მუშაობა.

დავალება

დავალებაში მოახდენთ 3D მოდელებზე მანიპულაციას ნასწავლი ტექნიკებით

Spline მოდელირება

ლექციის მიმოხილვა

გავეცნობით Spline-ებით მოდელირების ხერხებს და პრინციპებს, როგორ ხდება Spline-ებით ინტერაქციები და როგორ ვაქციოთ 2D ვექტორული ილუსტრაციები 3D მოდელებად

დავალება

სპლაინების საშუალებით ავაწყობთ მოძიებული ნიმუშებით 3D ილუსტრაციებს.

შესავალი Generator-ებში

ლექციის მიმოხილვა

დავიწყებთ მოდელირების გენერატორების შესწავლას, წინა ლექციაში გამოვიყენეთ ერთ-ერთი გენერატორი Extrude, ამ ლექციაში კი ყველა დანარჩენ გენერატორებს განვიხილავთ.

დავალება

ნასწავლი ტექნიკით ავაწყობთ მზგავსს სცენას, მოიძიებთ ნიმუშებს და იმუშავებთ მუდბორდის მიხედვით

შესავალი Deformer-ებში

ლექციის მიმოხილვა

გავეცნობით Deformer-ების სამყაროს, შევისწავლით საჭირო ხელსწაყოებს რო მოვახდინოთ გეომეტრიაზე მანიპულაცია Deformer-ებით. მივიღოთ მისგან უნიკალური გეომეტრია და ფორმები. ეს ტექნიკა გამოგვადგება ასევე ანიმაციაშიც და მარტივი რიგების აწყობაშიც.პირველ ლექციაში დავიწყებთ ასევე მარტივ ანიმაციებსაც. დეფორმერები მარტივი ჩანს თავიდან მაგრამ მისგან საკმაოდ კომპლექსური ოპერაციებიც შეგვიძლია განვახორციელოთ. ამიტომ მისი საფუძვლების ცოდნა ძალიან მნიშვნელოვანია, ამიტომ იყოფა ის 2 ლექციად

დავალება

ნასწავლი Deformer-ებით მოვახდენთ გეომეტრიაზე მანიპულაციას და შევქმნით მარტივ ანიმაციებს.

შესავალი DEFORMER-ებში 02

ლექციის მიმოხილვა

ვაგრძელებთ Deform-ების შესწავლას, როგორ სიტუაციაში ჯობია ამა თუ იმ დეფორმერის გამოყენება, განვიხილავთ და ავაწყობთ პრაქტიკულ მაგალითებს

დავალება

ნასწავლი Deformer-ებით მოვახდენთ გეომეტრიაზე მანიპულაციას და შევქმნით მარტივ ანიმაციებს.

Polygon Commands

ლექციის მიმოხილვა

სანამ დავიწყებთ Polygon Modeling-ის პრინციპებს, ჯერ შევისწავლით მისი ხელსაწყოების გამოყენებას,მისი საფუძვლების ცოდნა გაგვიმარტივებს Polygon Modeling-ის შესწავლას

დავალება

დავალებაში მოახდენთ 3D მოდელზე მანიპულაციას ნასწავლი ტექნიკებით

Polygon Modeling

ლექციის მიმოხილვა

ავაწყობთ 3D მოდელებს ნიმუშების მიხედვით, გამოვიყენებთ Polygon Modeling ტექნიკებს და Subdivsion Surface-ს, სწორად როგორ გადავანაწილოთ გეომეტრიაზე პოლოგინები რბილი მოდელების მისაღებად, რაც რა თქმა უნდა რენდერშიც აისახება.

დავალება

მოძიეუბლი ნიმუშებით შევქმნით ჩვენ 3D მოდელს, Polygon Modeling-ის ტექნიკით.

Character Modeling

ლექციის მიმოხილვა

ლექციის განმავლობაში ავაწყობთ პატარა მინიმალისტურ პერსონაჟს ნიმუში მიხედვით, გამოვიყენებთ ძირითადად Polygon Modeling-ის ტექნიკებს.

დავალება

მოვიძიებთ მზგავსს ნიმუშს და იმის მიხედვით დაამოდელებთ პერსონაჟს

Volume Modeling

ლექციის მიმოხილვა

Volume Builder-ით მოდელირებით შეგვიძლია რამოდენიმე გეომეტრია გავაერთიანოთ რბილი გადასვლებით, და ვაქციოთ ის Polygon გეომეტრიათ. ასევე Mograph-თან ინტერაქციაც აქვს რასაც კიდე უფრო ეფექტურს ხდის კომპლექსური და ორგანული გეომეტრიის მისაღებად. ანიმირებული და ორგანული ობიექტების ანიმაციაც საკმაოდ ეფექტურად გამოდის Volume Builder-ით.

დავალება

მოძიეუბლი ნიმუშებით შევქმნით ჩვენ 3D მოდელს, Volume Modeling-ის ტექნიკით.

UV Maping

ლექციის მიმოხილვა

UV Maping შესწავლის შემდეგ გვეცოდინება როგორ უნდა მოვარგოთ 2D ტექსტურა 3D მოდელს.  სწორი UV -ს შედეგად შეგვიძლია 3D გეომეტრიაზე ხატვა, ტექსტურების მორგება რაც მოდელის ვიზუალიზაციისთვის პრაქტიკული და ეფექტური ტექნიკაა.

დავალება

არსებული 3D მოდელებისგან შევქმნით სწორ UV Maps

შესავალი Octane Render Engine-ში

ლექციის მიმოხილვა

თავიდან მატერიალების ზოგადი პრინციპებით და Interface-ით დავიწყებთ, მატერიალების ფუნქციებს და როგორ მოქმედებს ის განათებასთან მიმართებაში.

დავალება

მოცემული ტექსტურებისგან ავაწყობთ მატერიალს.

მატერიალები და ტექსტურები

ლექციის მიმოხილვა

ამ კონკრეტულ ლექციაში დავიწყებთ უშუალოდ ტექსტურირებას, შევქმნით რეალისტურ ტექსტურებს სცენებისთვის.

დავალება

მოცემული ტექსტურებისგან ავაწყობთ ტექსტურას. და გამოვიყენებთ სცენის შესაქმნელად

განათება

ლექციის მიმოხილვა

შევისწავლით როგორ მოქმედებს განათება ჩვენს სცენაზე , როგორ შევქმნათ სასურველი განწყობა განათებით. როგორ მივიღოთ რეალისტური ვიზუალი და გამოვიყენოთ განათების პარამეტრები.

დავალება

მოცემულ სცენებს გავანათებთ, მივცემთ ხასიათს განათებით.

რენდერის პარამეტრები და პასების გატანა

ლექციის მიმოხილვა

შევისწავლით როგორ გავიტანოთ პასები სინემადან, პასების სწორად გატანა, როგორიცაა Z-depth,Custom AOV და ა.შ პასების გატანა დაგვეხმარება დეტალურად დამუშავებისთვის პროგრამებში როგორიცაა After Effects და Photoshop. 

დავალება

მოცემული სცენებიდან გავიტანთ პასებს და გავამზადებთ დასამუშავებლად

შესავალი ანიმაციაში

ლექციის მიმოხილვა

დავიწყებთ ანიმაციის ზოგადი პრინციპებით, ვისწავლით როგორ ვიმუშავოთ Graph Editor-თან და ავაწყობთ მარტივ ანიმაციებს.

დავალება

ვითამაშებთ მარტივი ობიექტების ანიმაციის ვარიაციებით.

შესავალი რიგინგში

ლექციის მიმოხილვა

რიგინგი ერთ-ერთ მთავარი კომპონენტია იმისთვის რო ანიმაცია შევქმნათ. ამ ლექციაში რიგინგის ზოგად პრინციპებს გავეცნობით და აწყობილი რიგით შევქმნით ხელის ანიმაციას

დავალება

დავრიგავთ ხელს დამოუკიდებლად.

Mograph & Cloner

ლექციის მიმოხილვა

Mograph ის ეფექტორები იშვიათად შეიძლება არ შეგხვდეს Cinema 4D-ს სცენებში. Mograph-ის საშუალებით შეგვიძლია ავაწყოთ ანიმაციები პროცედურულად და მასზე სრული კონტროლი გვქონდეს

დავალება

მარტივი სცენების შექმნა Mograph-ის საშუალებით

შესავალი დინამიკაში

ლექციის მიმოხილვა

შევისწავლით დინამიკის საფუძვლებს, როგორ ხდება Mograph-თან ინტერაქცია რო მივიღოთ სასურველი მოძრაობა

დავალება

შევქმნით ანიმაციას ნასწავლი ტექნიკებით. ნიმუშები იქნება მოცემული

ანიმაცია პრაქტიკაში ნაწილი 01

ლექციის მიმოხილვა

ამ ლექციაში კი დავიწყებთ პრომოში მოცემული ანიმაციის პირველი სცენის აწყობას

დავალება

ივარჯიშებთ სხვადასხვა მოძრაობის ვარიაციებზე და ვარიანტებზე.

ანიმაცია პრაქტიკაში ნაწილი 02

ლექციის მიმოხილვა

ამ ლექციაში კი დავიწყებთ პრომოში მოცემული ანიმაციის მეორე სცენის აწყობას

დავალება

ივარჯიშებთ სხვადასხვა მოძრაობის ვარიაციებზე და ვარიანტებზე.

რენდერის პარამეტრები და პასების გატანა

ლექციის მიმოხილვა

ამ ლექციაში კი დავიწყებთ პრომოში მოცემული ანიმაციის მესამე სცენის აწყობას

დავალება

ივარჯიშებთ სხვადასხვა მოძრაობის ვარიაციებზე და ვარიანტებზე.

ყველაფრის ერთად შეკვრა

ლექციის მიმოხილვა

ამ ლექციაში ჩვენ აწყობილ სცენებს შევკრავთ ყველას ერთად და დავამუშავებთ After Effects-ში. 

დავალება

გავიმეორებთ იგივე ხერხებს თქვენს აწყობილ ანიმაციებში

დასასრული

ლექციის მიმოხილვა

ამ ლექციაში განვიხილავთ ყველაფერს რაც ვისწავლეთ, მოგცემთ მიმართულებას თქვენი ნამუშევრების შეკვრაში და დაორგანიზებაში რო მიცეთ პორტფოლიოს სახე. კურსის დასრულების შემდეგ კვლავ გექნებათ დისქორდზე წვდომა სადაც ნებისმიერ კითხვაზე მიიღებთ პასუხს და დახმარებას.

დავალება

არასოდეს შეწყვიტოთ განვითარება და მუდმივად ეძებეთ სიახლეები. ჩვენი სერვერი კი მუდამ იქნება მზად რომ დაგეხმაროთ